bezzo

Alla inlägg under januari 2011

Av rebecca welleman - 31 januari 2011 19:14

Laddar ner photoshop nue:D Äntlich!(Y)

Precis läst trååkig biologi;s usch! jaja:D Idag var skolan tråkig och långsam! sen var jag i stallet hos min älskade ponnny<3 efter de åkte ja hem och lagade mat:D


Kommer koncentrera mig mest på min hästblogg ett tag! haflingerryttaren.bloggplatsen.se

Men kommer uppdatera här oxå men inte lika mkt!


Hejjsvejj!:D

Av rebecca welleman - 30 januari 2011 13:08

tjejkvällen med eve och emilia var jättroligt;)<3 Fick fiina presenter(aa) taack;* vi åt tacos (aa) pommes strippaxD;O hahaxd  Sen kolla vi på barnhemmet(Y) vi satt alla tre i soffan med fiilt:D chips och diip på bordet:D seeen hade vii koolsvart:D Efter ett tag var man ju tvungen att byta filt eftersom eve skrämde mig och emilia så vi spilde dip och chips xD Great! hahaxD Meen filmen var läskig men braa(Y) Hahah roligt hade vi;D Måste göras om igen:D<3 
 Emilia Hjälp!:D <3  Många roliga grejjer skratta vi åt xD (SOM tex emilia hjälpxD mumin och massor annatxD) hahahxD

Om de stämmer att ett gott skratt förlänger livet kommer vi bli jävligt gamlaxD:D

Av rebecca welleman - 27 januari 2011 20:43

Mer frågor nu tack:P En ny frågestund eftersom jag har sjukt tråkigt! Skriiv så fingrarna glöder:DD


  

Av rebecca welleman - 27 januari 2011 20:39

Jag har inte orkat skriva nått här. Har haft fullt upp och vart Tröött! Ponnyn har inte varit den lättaste ett tag.. vart grinig i nåradar:O Jobbigt! Skriver mer om de i min andra blogg:  haflingerryttaren.bloggplatsen.se


Åååååh vill ner till skåne! Dom bygger om väla:D så blir ännu mer affärer:D HÄRLIGT(Y) saknar mamma och småsystrarna:D och snart äre inte långt tills min aandra lillebror kommer:) Hihi;D Men har inte vart i skåne på länge! Saknar mamma!<3


hare gött!(Y) hejjsvejjleverpastejj!

Av rebecca welleman - 23 januari 2011 18:27

Bildbooomb:D


           


Nåra bilder bara:D  

Av rebecca welleman - 23 januari 2011 18:23

Hejj hopp:D


Min dag har vart låångtråkigxD

Först stallet hos buusponnyn sen hem och mästerkocken (jag) lagade korvstroganoff med mos:D och sallad:D Muums:D Sen plugga matte och fysik! och nu datan:D sen blire tv:D(:


  



Av rebecca welleman - 22 januari 2011 21:54

Födelsedagen blev väl inte som planerat:// Som vanligt äre nån som är sjuk! Men den här gången inte jag  utan pappa.. magsjuka! Hatart! Så syskonen kom upp med frukost:) Rasmus satt kvar när man öppnade presenter:))
*300kr presentkort cubus
*700kr kontant
*två vita linnen
*en rosa tröjja
*en blå tröjja
*en film som syrran gjort

mamma och gabbban ringde tidigt på morgonen för gabban ville sjunga:D gullig hon var;*<3

Sen damsög jag köket(aa)
Spelade med syskonen,datan och typ ingenting..:) var ute och tog kort med brorsan:D Farmor var och handla åt oss:d Så jag lagade trerättersmiddag:) XD mästerkocken(A)
Blev små räkmackor som förrätt
varmrätt: potatismos och köttfärssås och sallad, faktiskt jättegott!
efterrätt: vanlijglass och chokkladglass med chokladsås och bananer:))

Muums;*
Sen spelade vi poker och jag vann som vanligt;)) Sen fick jag äran att sminka syrran så tog lite kort.. Nkollat på tv och nu sitter jag här..xD

Min dag!xD Blev inte att äta på resturang... men blir nån annan dag;))

Av rebecca welleman - 22 januari 2011 09:53

Jaha nu är man ett år äldrexD

Vaknade och fick frukost på sängen och presenter:) Pappa ligger i magsjuka:/ Rasse och angelica kom upp meed allt:) Sen sprang angelica ner tillbaka igen för att inte bli smittadxD Så då satt rasmus med mig och åt frukost och så öppnade jag paket:D Kläääder:D  Plus att mamma och min lillasyrra gabban ringde och sjöng för mig:D hihi:D 

Får se vad som händer idag.. blir inget specciellt eftersom pappa ligger sjuk:/ Krya<3


Mina presenter:

*Två vita linnen:D (av brorsan)

*En tjockare rosa tröjja

*- |  | -      blå tröjja

*300 kr presentkort på cubus

*700kr kontant:D

*En film av syrran hon gjort själv:D


Plus att jag ska få hos mamma sen ;)):DD


Hejjsvejjsleverpastejj:D

Presentation


Hejsan!;D Mitt namn är Rebecca men kallas för Bezzo(a) Jag älskar hästar,kläder o shopping o massor annat:D Här kommer ni får läsa om mig och vad som händer i mitt liv!:D
Puss o kram!:D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards