bezzo

Alla inlägg under februari 2011

Av rebecca welleman - 24 februari 2011 18:10

Jobbig torsdag!Först so prov som gick sådär och sen engelska prov som gick ganska bra.  Trött och haft ont i huvvet.  Har kommit på att det inte är bra att slarva med astmamedicinen:/ Glömmer den;O  Jaja! FLUORLACKNING=BLÄÄÄH!

Pappa hämtade mig och så åkte vi o handla pizza och sen åkte vi till stallet:) Ponnyn är pigg!;D Men blev ingen ridning:/ Hann inte!;O Jaja! Ska snart klippa mig:D Håret är lite slitet eftersom det växt så snabbt och mkt!;) Harebra!:D

Hata falska personer!!-.-'


  

Av rebecca welleman - 23 februari 2011 19:54

Chacha;D

Skolan idag var okej;P Men imorn äre so prov 2:a världskriget och oförberett engelskaprov:/ Tråkigt!

Ponnyn gick jättebra idag!<3 De gjorde dagen bättre:))  Nu ska ja plugga klart och sen mysa framför tv för jag är skittrött! Har  vart det länge:( Ont u huvvvet oxå:/ Jaja! Bjuder på en bild:)


  

Av rebecca welleman - 22 februari 2011 19:28

Glöm dina bekymer imorn kommer nya! ;)


Jag viilll ha sool och sommar(aa) Alla som håller med kommenterar(Y)

Funderar på att beställa klipptid och klippa bort topparna som är litet slitet men inte mer för håret börjar bliilåångt nu:D och sen kanske färga? Men vilken färg;O får fundera;)  Saknar mamma och syskonen i skåne:/ Men blir att träffa dom nån helg;D Läängtar till väla har byggts ut klart:D Bliir ännu större juuh:D Happy:d

Imorn ska ja riida världens bästa ponny!<3 En jag verkligen kan lita på! Älskar dig ponnny;*<33

Kolla in hästbloggen är ni snälla;) http://haflingerryttaren.bloggplatsen.se/

Nu måste jag verkligen PLUGGA;O!:((


  

Bjuder på en scaaryy bild(aa)

Av rebecca welleman - 22 februari 2011 19:15

Jahapp igår började skolan igenxD  Trökigtx)) 

På lördag åker jag till göteborg på GÖTEBORGHORSESHOW:D:D härligt:D Åker buss med ridklubben;) Kanoon eftersom mrs äger(Y)

Kommer skriva om min ponny på denna blogg med ibland så ni vet de;) Annars har ja min häst bloogg:D : haflingerryttaren.bloggplatsen.se


Ne nu måste jag plugga so och hemska biologi!!-.-'  Blääh!

Hejjsvejjleverpastejj:D


  

Av rebecca welleman - 18 februari 2011 19:45

FREDAGSMYYS;D

Sitter i mina goa sköna mjukiskläder:D Första gången på längexD Använder nästan aldrig mjukiskläaderxD Men de är fredag och ja är trött:) Har vart hos farmor ett tag :D  Och i morses red jag min undebara ponny(L) Kika gärna in på hästbloggen: http://haflingerryttaren.bloggplatsen.se/  så blir ja glad:D


Snart let's dance:D Hejja helena(Y) 

Byee:D

Av rebecca welleman - 17 februari 2011 20:08

Vill va me nån i helgen;o Nån som vill?(aa)

Har tråkigt:S Huhu!;D 

  

Bjuder på en gammal bild;) Kommer nya;)

Vad fattas här på bloggeN? Tyck till! Ni har chansen!;D

Av rebecca welleman - 17 februari 2011 20:00

Hejsan! Om ni trott jag dött elr nått så äre inte såxD Jag har bara haft en bloggpaus från denna blogg. Inte haft så mkt o skriva om men ska bli lite mer social nu!;)


Idag har jag vart i skövde med pappa och rasse:D Shoppade upp mina presentkort(Y) Blev lite: Underkläder,linnen,mjukisbyxer,mjukiströjja,smink och hårpuder:)

Nöjd(Y)


Så nue har ja inget mer o berätta:P

Presentation


Hejsan!;D Mitt namn är Rebecca men kallas för Bezzo(a) Jag älskar hästar,kläder o shopping o massor annat:D Här kommer ni får läsa om mig och vad som händer i mitt liv!:D
Puss o kram!:D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards