bezzo

Direktlänk till inlägg 17 februari 2011

Bloggpaus!

Av rebecca welleman - 17 februari 2011 20:00

Hejsan! Om ni trott jag dött elr nått så äre inte såxD Jag har bara haft en bloggpaus från denna blogg. Inte haft så mkt o skriva om men ska bli lite mer social nu!;)


Idag har jag vart i skövde med pappa och rasse:D Shoppade upp mina presentkort(Y) Blev lite: Underkläder,linnen,mjukisbyxer,mjukiströjja,smink och hårpuder:)

Nöjd(Y)


Så nue har ja inget mer o berätta:P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rebecca welleman - 5 april 2011 18:51

NY BLOGG: http://rebeccawelleman.blogg.se/   Tar bort denna imorn! ...

Av rebecca welleman - 4 april 2011 20:50

Skolan var la okej!:P  Vet inte vad de är med mina knän;O Ont hela tiden och kan knappt gå;O KOllar på ett av mina : project runway! :D Asbra:D Byee!;D ...

Av rebecca welleman - 3 april 2011 18:01

Alla barnen historierna är sjukt bra!" Här kommer nåra!:   Alla barnen var med i fotbollslagetutom Stenhan hade inga ben   Alla barnen simmade i poolenutom Lottenhon låg på botten   Alla barnen lekte kurragömmautom Torför han var för stor...

Av rebecca welleman - 3 april 2011 17:56


Städat i stallet idag(Y) nice;D  sen har jag hoppat studsmatta (aa) Kan typ hoppa i flera timmar;oo Jiho:D Läser lite roliga historier och sånt:D Ciao:D       / Bezzo ...

Av rebecca welleman - 2 april 2011 20:27


Oj oj!;o Glömt av denna bloggxD Kommer blogga här ibland när jag känner fört! Använder mest min hästblogg!:P JajaxD Måste bara säga attdet finns typ nåra personer som jag stöör mig på så in i helvete!:S:S Falska från topp te tå! Jaja!  Längtar ti...

Presentation


Hejsan!;D Mitt namn är Rebecca men kallas för Bezzo(a) Jag älskar hästar,kläder o shopping o massor annat:D Här kommer ni får läsa om mig och vad som händer i mitt liv!:D
Puss o kram!:D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards