bezzo

Alla inlägg under januari 2011

Av rebecca welleman - 13 januari 2011 19:22

Hallo i stugan:D 

Mitt nya smeknamn är mocchalatte(: (stavas?) hahaxD Snyggt va?;)

Skolan gick snabbt idag;oo (y) Elevens val var ju chill:D

Imorn äre äntligen fredag(a) Heelg(Y) Blir shopping i helgen:D SKojj:D

Nu ska jag ta o spela poker mot spelnörden emilia;) <3

Hejjsvejj:D


  

Av rebecca welleman - 12 januari 2011 19:52

Som dom flesta kompisarna vet är ja helt beronde av mineralvattenxD Ramlösa o loka:O Älskart! Dricker de varje dag och lixom de är så goott:P Crazy:D


Nu vet ja vad ja ska köpa i skövde i helgen. NY MASCARA! Jag typ älskar mascara. Ett måste att ha!:))

Men nu ska ja gå & kolla tv:)) Bloggar mer imorn:))


Hejjsvejjleverpastejj


  

Av rebecca welleman - 12 januari 2011 19:25

Onsdag idag da:)


Skolan trist som vanligtxD Lite rolig mat tant x) Hon trodde ja sa vegetariskt när ja pratade me emma o ja bah: va? ne. Hon bah: oj hörde fel,du såg ut som en som brukar äta vegetariskt. Hahahax) okejj?xd

Jaja:P

Nyss duschat o ätit:) 

Ingen is(aa) bara jävla massa snöö :S huhu:DD

Lite om dagen:D

Hejjsvejjleverpastejj :D


   Älskar klackar;*

Av rebecca welleman - 11 januari 2011 19:59

Chooklad glass med chokladsås o bananer! MUMS  

Av rebecca welleman - 11 januari 2011 19:26

EVE O EMIILIA! Ni ää grymt saknade! <3

 

Bästa vännerna! <3 Måste hitta på nått

snaaart:DD<3

 

Ni är bääst!(L)

Av rebecca welleman - 11 januari 2011 18:59

Helgen är nog redan lite planerad:D Bliiir att shoppa o va me björkiisen:D<3 Längesen!!  Vi ska åka in o shoppa både fredag o lördag!;)<3 Slå de ni;))

Har alltid kul me dig gmn!<3 hoppas bara de gåår (aa)


  

Sötaste Bjööörk på biild;*



Av rebecca welleman - 11 januari 2011 18:35

                              Dagens outfit  

 

 

*Svart Linne

*Vitt linne

*Blåa bruna jeans/leggins

*Uppsatt hår

*Mascara

 

 

  

Av rebecca welleman - 11 januari 2011 17:57

Ussch o fyy!:O Såå jäkla trötttt:S Bajs skolan började idag! Tråkigtx) Är så trött;/

Känner mig som en klagkärring x) Hah!(:

Vet inte riktigt vad ja ska skrivaom just nux) jag har iallafall ett jättebra läppsyl;*

Idag har ja faktiskt inte gjort nått;) Stallet o såe:)  Imorn slutar vi tidigt för vi slipper tekniken för vi är klara me allt:)) Nice(Y) Då blire rida:D Och förhoppningsvis har pappa fått tag i ortopeden för måste kolla upp armen igen:P (den ja bröt) FÖr den är jobbig kan fan inte göra nått ;o 

Ne men nu är ja klagkärring igen!;)


Hare bra:D Hejjsvejj!


  

Presentation


Hejsan!;D Mitt namn är Rebecca men kallas för Bezzo(a) Jag älskar hästar,kläder o shopping o massor annat:D Här kommer ni får läsa om mig och vad som händer i mitt liv!:D
Puss o kram!:D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards