bezzo

Direktlänk till inlägg 22 februari 2011

I don't know!?

Av rebecca welleman - 22 februari 2011 19:28

Glöm dina bekymer imorn kommer nya! ;)


Jag viilll ha sool och sommar(aa) Alla som håller med kommenterar(Y)

Funderar på att beställa klipptid och klippa bort topparna som är litet slitet men inte mer för håret börjar bliilåångt nu:D och sen kanske färga? Men vilken färg;O får fundera;)  Saknar mamma och syskonen i skåne:/ Men blir att träffa dom nån helg;D Läängtar till väla har byggts ut klart:D Bliir ännu större juuh:D Happy:d

Imorn ska ja riida världens bästa ponny!<3 En jag verkligen kan lita på! Älskar dig ponnny;*<33

Kolla in hästbloggen är ni snälla;) http://haflingerryttaren.bloggplatsen.se/

Nu måste jag verkligen PLUGGA;O!:((


  

Bjuder på en scaaryy bild(aa)

 
 
Evelina

Evelina

23 mars 2011 20:54

ja vill med ha soool å soooommar :D <3

http://ponyjumping.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rebecca welleman - 5 april 2011 18:51

NY BLOGG: http://rebeccawelleman.blogg.se/   Tar bort denna imorn! ...

Av rebecca welleman - 4 april 2011 20:50

Skolan var la okej!:P  Vet inte vad de är med mina knän;O Ont hela tiden och kan knappt gå;O KOllar på ett av mina : project runway! :D Asbra:D Byee!;D ...

Av rebecca welleman - 3 april 2011 18:01

Alla barnen historierna är sjukt bra!" Här kommer nåra!:   Alla barnen var med i fotbollslagetutom Stenhan hade inga ben   Alla barnen simmade i poolenutom Lottenhon låg på botten   Alla barnen lekte kurragömmautom Torför han var för stor...

Av rebecca welleman - 3 april 2011 17:56


Städat i stallet idag(Y) nice;D  sen har jag hoppat studsmatta (aa) Kan typ hoppa i flera timmar;oo Jiho:D Läser lite roliga historier och sånt:D Ciao:D       / Bezzo ...

Av rebecca welleman - 2 april 2011 20:27


Oj oj!;o Glömt av denna bloggxD Kommer blogga här ibland när jag känner fört! Använder mest min hästblogg!:P JajaxD Måste bara säga attdet finns typ nåra personer som jag stöör mig på så in i helvete!:S:S Falska från topp te tå! Jaja!  Längtar ti...

Presentation


Hejsan!;D Mitt namn är Rebecca men kallas för Bezzo(a) Jag älskar hästar,kläder o shopping o massor annat:D Här kommer ni får läsa om mig och vad som händer i mitt liv!:D
Puss o kram!:D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards