bezzo

Alla inlägg under april 2011

Av rebecca welleman - 5 april 2011 18:51

NY BLOGG: http://rebeccawelleman.blogg.se/


Tar bort denna imorn!

Av rebecca welleman - 4 april 2011 20:50

Skolan var la okej!:P 

Vet inte vad de är med mina knän;O Ont hela tiden och kan knappt gå;O

KOllar på ett av mina : project runway! :D Asbra:D

Byee!;D

Av rebecca welleman - 3 april 2011 18:01

Alla barnen historierna är sjukt bra!" Här kommer nåra!:


Alla barnen var med i fotbollslaget
utom Sten
han hade inga ben


Alla barnen simmade i poolen
utom Lotten
hon låg på botten


Alla barnen lekte kurragömma
utom Tor
för han var för stor


Alla barnen badade i bassängen
utom Mats
för han fick inte plats


Alla barnen åt tandkräm
utom Ruben
för han satt fast i tuben


Alla barnen tittade på porrfilm
utom Tor
för det var hans mor


Haha de var nåra:P skrattnet.se är bäst!:D

Av rebecca welleman - 3 april 2011 17:56

Städat i stallet idag(Y) nice;D  sen har jag hoppat studsmatta (aa) Kan typ hoppa i flera timmar;oo Jiho:D

Läser lite roliga historier och sånt:D

Ciao:D


 


/ Bezzo

Av rebecca welleman - 2 april 2011 20:27

Oj oj!;o Glömt av denna bloggxD Kommer blogga här ibland när jag känner fört! Använder mest min hästblogg!:P JajaxD

Måste bara säga attdet finns typ nåra personer som jag stöör mig på så in i helvete!:S:S Falska från topp te tå!

Jaja!  Längtar tills jag ska göra om hela mitt ruum:D jiho:D:D


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan!;D Mitt namn är Rebecca men kallas för Bezzo(a) Jag älskar hästar,kläder o shopping o massor annat:D Här kommer ni får läsa om mig och vad som händer i mitt liv!:D
Puss o kram!:D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards