bezzo

Direktlänk till inlägg 22 januari 2011

min tråkiga födelsedag

Av rebecca welleman - 22 januari 2011 21:54

Födelsedagen blev väl inte som planerat:// Som vanligt äre nån som är sjuk! Men den här gången inte jag  utan pappa.. magsjuka! Hatart! Så syskonen kom upp med frukost:) Rasmus satt kvar när man öppnade presenter:))
*300kr presentkort cubus
*700kr kontant
*två vita linnen
*en rosa tröjja
*en blå tröjja
*en film som syrran gjort

mamma och gabbban ringde tidigt på morgonen för gabban ville sjunga:D gullig hon var;*<3

Sen damsög jag köket(aa)
Spelade med syskonen,datan och typ ingenting..:) var ute och tog kort med brorsan:D Farmor var och handla åt oss:d Så jag lagade trerättersmiddag:) XD mästerkocken(A)
Blev små räkmackor som förrätt
varmrätt: potatismos och köttfärssås och sallad, faktiskt jättegott!
efterrätt: vanlijglass och chokkladglass med chokladsås och bananer:))

Muums;*
Sen spelade vi poker och jag vann som vanligt;)) Sen fick jag äran att sminka syrran så tog lite kort.. Nkollat på tv och nu sitter jag här..xD

Min dag!xD Blev inte att äta på resturang... men blir nån annan dag;))

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rebecca welleman - 5 april 2011 18:51

NY BLOGG: http://rebeccawelleman.blogg.se/   Tar bort denna imorn! ...

Av rebecca welleman - 4 april 2011 20:50

Skolan var la okej!:P  Vet inte vad de är med mina knän;O Ont hela tiden och kan knappt gå;O KOllar på ett av mina : project runway! :D Asbra:D Byee!;D ...

Av rebecca welleman - 3 april 2011 18:01

Alla barnen historierna är sjukt bra!" Här kommer nåra!:   Alla barnen var med i fotbollslagetutom Stenhan hade inga ben   Alla barnen simmade i poolenutom Lottenhon låg på botten   Alla barnen lekte kurragömmautom Torför han var för stor...

Av rebecca welleman - 3 april 2011 17:56


Städat i stallet idag(Y) nice;D  sen har jag hoppat studsmatta (aa) Kan typ hoppa i flera timmar;oo Jiho:D Läser lite roliga historier och sånt:D Ciao:D       / Bezzo ...

Av rebecca welleman - 2 april 2011 20:27


Oj oj!;o Glömt av denna bloggxD Kommer blogga här ibland när jag känner fört! Använder mest min hästblogg!:P JajaxD Måste bara säga attdet finns typ nåra personer som jag stöör mig på så in i helvete!:S:S Falska från topp te tå! Jaja!  Längtar ti...

Presentation


Hejsan!;D Mitt namn är Rebecca men kallas för Bezzo(a) Jag älskar hästar,kläder o shopping o massor annat:D Här kommer ni får läsa om mig och vad som händer i mitt liv!:D
Puss o kram!:D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards